Bank Spółdzielczy Biecz

Zastrzeżenie kart płatniczych:
tel: 828 828 828, 801 321 456

Centrala Banku
ul. Rynek 15, 38-340 Biecz

(13) 44-71-281
(13) 44-71-022

Aktualności

BLIK w aplikacji BSGo

W dniu 23.12.2022 r. Bank Spółdzielczy w Bieczu uruchomi usługi:

  • BLIK
  • płatności BLIK na numer telefonu (P2P)

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na numer telefonu 

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK ?

  • W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji BSGo. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienny transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

Rodzaj transakcjiLimit maksymalnyLimit ilościowy operacji
Płatność w sklepie 1 000 zł10 
Płatność w Internecie 1 000 zł10 
Wypłaty z bankomatu 1 000 zł10 
Przelew na telefon BLIK1 000 zł (jednorazowo 500 zł)10 
    

 Jak aktywować BLIKA ?

  1. Aby skorzystać z płatności BLIK musisz pobrać aplikację BSGo (Asseco Poland S.A.), jeżeli jeszcze z niej nie korzystasz, ze sklepu Google Play lub App Store.
  2. Zarejestruj urządzenie z zainstalowaną aplikacją w systemie bankowości elektronicznej Banku.
  3. Uruchom aplikację BSGo i włącz BLIK zapoznając się i akceptując Regulamin korzystania z usługi BLIK (w przypadku posiadania kilku rachunków ROR, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będziesz wykonywał transakcje BLIK)
  4. Zweryfikuj limity dla transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
  5. Zweryfikuj aktywowany rachunek w BLIK w aplikacji  BSGo w opcji Ustawienia -> Ustawienia BLIK – mój rachunek. System umożliwia realizowanie usługi BLIK również z rachunków do których Klient jest upoważniony np. pełnomocnika.

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Płatności na numer telefonu

  1. Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a
  2. Wybierz opcję przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, który posiada BLIK-a i potwierdź transakcję.

Aby korzystać z usługi przelew na telefon BLIK, należy zarejestrować numer w usłudze:

  1. Uruchom aplikację BSGo,
  2. Włącz „Więcej” w prawym dolnym rogu, a następnie wybierz „Ustawienia” i „Ustawienia BLIK”,
  3. W opcji przelewy na telefon zaznacz „Odbieraj przelewy BLIKIEM”, usługę należy potwierdzić otrzymanym kodem SMS,
  4. Zaznacz „Pokaż Użytkowników BLIKA”, następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej,
  5. Uruchom „Limity BLIK” i ustaw wartości w zakładce „Przelew na Telefon BLIK” . 

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko – zakupy opłacone

 Wypłata gotówki z bankomatu:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

 1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
 2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
 3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  • aktualizuj przeglądarki internetowe;

 4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.

W załączeniu regulamin usługi BLIK.