-
Nośnik trwały
Nośnik trwały jest to usługa przechowywania i udostępniania elektronicznych dokumentów z wykorzystaniem zaufanej trzeciej strony (KIR), która daje klientom możliwości m.in.:
- podglądu dokumentu przez cały okres jego przydatności,
- pobrania i zapisania dokumentu w każdym momencie,
- weryfikacji autentyczności i historii dokumentu.
Co zyskuje odbiorca?
Trwały nośnik gwarantuje, że dokument istniał w danym kształcie w określonym czasie. Technologia blockchain uniemożliwia wprowadzanie niezauważalnych zmian w zapisanym dokumencie i pozwala na prześledzenie jego historii. Narzędzie KIR spełnia wszystkie wymogi prawne, zapewniając użytkownikom wysoki poziom bezpieczeństwa. Dzięki trwałemu nośnikowi zweryfikujesz niezmienność dokumentu całkowicie zdalnie, w kilku prostych krokach, na stronie internetowej KIR.
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków dla osób fizycznych
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bieżących i pomocniczych oraz rachunków lokat terminowych
Taryfikator prowizji i opłat
Usługi reprezentatywne - ROR dla młodych
Usługi reprezentatywne - ROR Standard
Usługi reprezentatywne - ROR Plus 60
Usługi reprezentatywne - ROR Walutowy
Usługi reprezentatywne - Rachunek oszczędnościowy
Usługi reprezentatywne - Podstawowy rachunek płatniczy
Arkusz informacyjny dla deponentów
Regulamin promocyjnych oszczędnościowych lokat terminowych o stałym oprocentowaniu - odnawialnych
Taryfikator prowizji i opłat
-
Platforma e-Dokumenty
Uruchomiliśmy platformę do elektronicznego zapisu dokumentów – Nośnik Trwały. Rozwiązanie to umożliwia szybkie i wygodne przekazywanie dokumentów, zapewnia ich autentyczność oraz gwarantuje niezmienność treści w czasie.

Jakie dokumenty otrzymasz poprzez Nośnik Trwały?
Po wyrażeniu zgody będziesz otrzymywać elektronicznie dokumenty związane z Twoimi produktami bankowymi, m.in.:
- informacje o zmianach Regulaminu,
- Taryfy prowizji i opłat,
- Tabeli oprocentowania.
Korzyści jakie zapewnia platforma:
- stały dostęp 24/7 do przekazanych dokumentów,
- powiadomienia SMS lub e-mail o nowych dokumentach,
- intuicyjna i prosta obsługa,
- gwarancja niezmienności treści,
- rozwiązanie przyjazne środowisku.
Logowanie do Nośnika Trwałego
Z platformy możesz korzystać poprzez:
- Bankowość elektroniczną
Wejdź w zakładkę „Pozostałe” i kliknij przycisk „e-Dokumenty”.
W tym przypadku nie jest wymagany proces rejestracji. - Aplikację mobilną BSGo
Wejdź w zakładkę „Więcej” → „Pozostałe” i kliknij przycisk „e-Dokumenty”.
W tym przypadku nie jest wymagany proces rejestracji. - Stronę internetową Banku
https://edokumenty.bsbiecz.pl
Ta forma dostępu wymaga wcześniejszej rejestracji.
Instrukcja pierwszego logowania
Po poprawnym przeprowadzeniu procesu pierwszego logowania, kolejne logowania do platformy Trwały Nośnik będą się odbywać za pomocą nadanego już loginu oraz hasła użytkownika.