SZANOWNI PAŃSTWO!
PRZELEWY Z NIEKOMPLETNYMI LUB BŁĘDNYMI DANYMI ODBIORCY MOGĄ SKUTKOWAĆ:
- OPÓŹNIENIEM W WYKONANIU ZLECENIA PŁATNICZEGO,
- ODRZUCENIEM PRZELEWU
Informujemy, że na dyspozycjach przelewu, bez względu na walutę, składanych zarówno w formie papierowej, jak i w systemie bankowości elektronicznej należy umieszczać pełne dane stron transakcji, tj. :
- numer rachunku płatnika oraz numer rachunku odbiorcy,
- pełną nazwę lub imię i nazwisko płatnika,
- pełną nazwę lub imię i nazwisko odbiorcy.
W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z prośbą o dokładne wypełnianie składanych dyspozycji przelewu, w szczególności w zakresie :
- danych płatnika i odbiorcy w przypadku dyspozycji w formie papierowej,
- danych odbiorcy w przypadku płatności dokonywanych w bankowości elektronicznej.
Dane na przelewie nie powinny zawierać inicjałów, pseudonimów, nieoficjalnych zwrotów lub skrótów, poza ogólnie przyjętymi dla formy prawnej odbiorcy.
Jednocześnie ze względu na obowiązek sprawdzania przez Bank kompletności danych płatnika i odbiorcy przelewu, zwracamy się z prośbą o przekazanie swoim kontrahentom lub osobom, od których otrzymują Państwo przelewy, swoich pełnych danych identyfikacyjnych, tj. imienia i nazwiska lub firmy/nazwy, zgodnej z dokumentami rejestrowymi złożonymi w Banku.
Powyższe zasady są podyktowane koniecznością wypełniania przez Bank obowiązków nałożonych przepisami prawa.