Otrzymałeś wiadomość e-mail z informacją, która może wyglądać na korespondencję z Banku BPS?

Nie daj się nabrać – to próba wyłudzenia loginu i hasła do bankowości internetowej.
Bank BPS nie wysyła takich wiadomości!
Jeśli otrzymałeś takiego e-maila:
- nie odpowiadaj,
- nie klikaj w żadne linki,
- nie otwieraj załączników,
- usuń wiadomość.
Jeśli kliknąłeś w link i podałeś swoje dane do logowania: natychmiast skontaktuj się z Infolinią Banku BPS – tel. 801 321 456lub zgłoś się do najbliższego oddziału – w celu zablokowania dostępu do bankowości.
Pamiętaj:
- Zawsze uważnie sprawdzaj adresy nadawców wiadomości e-mail.
- Nie klikaj w podejrzane linki zawarte w e-mail lub SMS-ach od nieznanych nadawców.
- Nie podawaj żadnych wrażliwych informacji na nieznanych stronach internetowych.
- Nie działaj pod presją czasu.
- Takie kampanie kierowane są przeciwko konkretnym Bankom, ale wiadomości wysyłane są do przypadkowych adresatów.
Dbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci!